مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

گشایش بخت دختران

دستورات ده گانه جهت گشایش بخت دختران

شمارۀ 1

1-ذکریالطیف راهرروز 129مرتبه بخواند.

2- آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ  إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ  وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( 32نور) را بهوقت اذان بخواند .

شمارۀ 2

این آیه  شریفه زیر را به جهت گشایش بخت بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

( خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود) 

شمارۀ 3

این آیه  شریفه زیر را به جهت گشایش بخت بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشوییدوبخورید

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

) خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود (

شمارۀ 4

چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و  به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز  بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن  (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)

انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید،بعدازغسل  باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

شمارۀ 5

آمدن خواستگارمناسب جهت گشایش و

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانهای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

شمارۀ 6

برای گشایش بخت بسته٬ آیات زیر را بر کاغذ بنویسد و بر گردن آویزان کند:1-  
سوره فتح آیات ۱ و ۲
 2- تمام سوره نصر
 سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان ... لقومٍ یتفکرون )3-  
 سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب ... ان کنتم مومنین)4-
 سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ ... علی امر قدر قدر )5-
 سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی ... یفقهوا قولی )6-
 سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم ... فجمعنا هم جمعاْ )7-
 سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ ... و هو رب العرش العظیم )8-
پس از آویزان کردن این جمله به آن اضافه شود:
  
کذلک حللت فلان بنت فلانه ( ترجمه : بدین ترتیب فلان دختر فلانه را آزاد کردم توضیح : بجای فلان نام دختر و بجای فلانه نام مادر وی را می بایست نوشت)

                                                    شمارۀ 7

آیه ای بسیار مجرب جهت گشایش بخت دختران :
آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا  وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ  إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(41فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی  ۴۰  مرتبه خوانده شود

                                                    شمارۀ8

برای گشایش بخت دختران نقل شده از عارف عالیقدر آیت الله شوشتری :

دعای یستشیر را ۴۰ روز با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانند (بهتر است بعد از نماز صبح باشد)

                                                   شمارۀ 9

از آیت الله بهجت جهت گشایش بخت دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند:
آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه   74) را زیاد بخوانند.
بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:
فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد

                                                      شمارۀ10

جهت گشایش آمدن خواستگارمناسب 

1- دعای مقنعه را روزها گوشه روسری و یا مقنعه و شبها زیر بالش قرار دهد

2- روزی 110 مرتبه آیه 9 سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید اجمع بینی و بین زوج المومن) )

3- روزی دو مرتبه سورد یس و یا 40 مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد و هر روز بگوید  به حق علی و فاطمه بر شما همسری خوب برایم بفرست

4- انگشتر شرف الشمس دست کند  

نظرات 21 + ارسال نظر
خانم دکتر جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:45

تو رو خدا مارو هم دعا کنید...
کار ما خییییییییییییییییییییلی سخته....فرض کنید در یک ورودی ۱۵۰ نفره پزشکی فقط یک متاهل ذاریم!!!!!!!!!
نه کسی باهامون جور در میاد نه..........
تا خدا نخواد هیییییییییییییچ چی نمیشه.....
همیشه به این فکر میکنم که:
مگه خدا فریاد بیصدا رو نمیشنوه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خانم دکتر
خداوند هرکسی را بهرکاری ساخته است .
شما باید دکترای علوم پزشکی داشته باشید وعده ای برای درمان فیزیک بدنشان پیش شما بیایند.
وشمابرای متافیزیک باید برای درمان به متخصص خودش مراجعه نمایید .
امیدوارم پزشک حاذقی پیدا شود ونسخۀ شما و148نفردوستانتان را بنویسد .
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا
ارادتمند :تنهای با تنها

خانم دکتر دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:40

حرف عجیبی زدین....
بارها این جمله رو شنیدم.....هزاران بار بهم گفتن هرکسی رو بهر کاری ساخته اند و تو رو واس درس و پزشکی....
ولی من از این جمله متنفرم............
این زندگی تحریف شدست......میخوام مثل همه باشم....
راستی رشته شما چیه همچین وبلاگی راه انداختین...؟

سلام علیکم
به اینهمه واقع بینی وصداقتی که با خودتان دارید به شما تبریک می گویم .
قصدم خدای نخواسته جسارت نبود .
بلکه می خواستم عرض کنم که ببینید علوم تجربی وطبیعی که حاصل تجربیات انسانهای قبل از ما هست چقدرتسلط واشراف به آن سخت وطاقت فرسا است .
بپذیرید که اشراف وتسلط به علوم متافیزیک وماوراء الطبیعه هم به مراتب سخت تر از علوم طبیعی وتجربی است وقابلیت ها واستانداردهایی لازم دارد که ممکن است دررشته های دیگر مغفول واقع شده باشد
بیاد داشته باشید آنقدرگستره علوم مختلف زیاداست که عمربشر کفاف آن را نمی دهد که یک انسان درهمه علوم صاحب نظر باشد .
لاجرم چاره ای ندارید که درعلمی استاد وصاحب نظر ودرآن واحد درعلمی دیگر شاگرد باشید .
درغیراینصورت به همان بلایی گرفتارشده اید که جامعه تحصیلکردگان ما گرفتارآن شده اند وآن علم زدگی است (به صرف اینکه دررشته ای مدرکی می گیرند درسایر علوم هم خودشان را صاحب رأی ونظر می دانند ویا حداقلش این است که آموختن را خارج از شأن خود می دانند )واین آغازانحطاط یک جامعه است .
درماوراء الطبیعه کسی دنبال اسم وعنوان و.... نیست وبرعکس بزرگان این علم ازاسم وعنوان فرار کرده ومی کنند.
اما ازبنده پرسیدید رشته ام نوکری بندگان خدا آنهم فقط برای خداست وامیدوارم خداوند ازبندۀ بی مقدارخودش بپذیرد .
اگربا فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید تا قیامت بنده را شرمندۀ محبت خودتان کرده اید .
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا
ارادتمند : تنهای با تنها

خانم دکتر دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:56

هم فاتحه خوندم هم واس شادی روحشون سوره حشر رو ختم میکنم....
نگفتین رشتتون چیه ولی هر چی که هست (حتی اگه واقعا رشته خاصی نخونده باشین-ک بعید میدونم)بهتون تیریک میگم....جملات و حرفاتون بیانگر همه چین....
من خستم.....واقعا خستم.....تا چند سال پیش ارزوم رشته پزشک بود...حالا ک بهش رسیدم دیدم همه چی دروغ بود....دنیا دروغ بود....
احساس میکنم بااااااختم...همه چی رو...جسم بیمار رو درمان کن در حالی ک روحت مریضه!!!!!!!!!!!!عجب ماجراییه!!!!!!!
مثل این ک خدا نه حرف ما رو میشنوه نه دعامونو....حق هم داره...من همونی بودم که سالها ازش رشته ی مورد علاقمو میخواستم....اجابتم کرد(الحمدالله)ولی الان این حال و روزمه...خودم هم نمیدونم چمه..
شما هم برام دعا کنید

سلام
بابت لطفی که فرمودید صمیمانه سپاسگزارم
شکرنعمت نعمتت افزون کند/کفرنعمت ازکفت بیرون کند
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
موفق باشید
التماس دعا

... جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:51

جهت گشایش بخت هر دختری که قصد ازدواج داره به نیت ۱۴ معصوم ۱۴صلوات محمدی ختم بفرمایید.
۱-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
-۲اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۳-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۴-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۵-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۶-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۷-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۸-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۹-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۱۰-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۱۱-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۱۲-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۱۳-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد
۱۴-اللهم صل علی محمد و ‌آل محمد

سلام علیکم
ازلطفی که دحق ما ودوستان نموده اید کمال تشکررا داریم.
بازهم راهنماییتان راازمادریغ نفرمایید.
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا
موفق باشید

ب.ن دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:49

ربنا هبلنا من ازواجنا و ذریاتنا قره اعین وجعلنا للمتقین اماما

سلام علیکم
آمین یا رب العالمین.
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا

م سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:39

با سلام و خسته نباشید من آیهوَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ را نوشتم و همان کاری که گفتید انجام دادم ولی اصلا به ساعت سعد توجه نکردم.الان باید چیکار کنم؟امکان دارد که دعا به ضررم شود؟مرا راهنمایی کنید

سلام
ممنون.
نه .
درساعت سعد تکرار نمایید.
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا
موفق باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:32

فاطمه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:07

سلام خوب هستید میخواستم بپرسم اگه بخوایم شخص خواصی که ما مد نظرمونه به خواستگاری بیاد باید چی کار کنیم آیا دعای خاصی هست؟

سلام
ازدواچ موضوعی نیست که ما طرف رااچبارش کنیم بللکه اردواچ برپایه عشق استوار است که باید بطورطبیعی بروز وظهور پیدا کند.
باعرض پوزش بنده شرعا واخلاقا به خودم اچازه نمی دهم که اینچنین ظلمی را درحق برادران وخواهرانی که به بنده اعتماد کرده ومیکنند روادارم وآنان رابه ازدواجی تحمیلی وادار نمایم مگراینکه خوددختروپسربخواهند ازدواج ودیگران مخالفت نمایند که دراین صورت هرکاری ازدستم برآید کوتاهی نمی کنم
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا
موفق باشید

مهلا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

سلام
من در یکی از سایتها با مطلبی با این مضمون روبه رو شدم:
چند وقت پیش نام خودم و مادرم وتاریخ تولدم را در اختیار ادم شیادی قرار دادم تا برایم دعای گشودن بخت بنویسد اما از همان شب مورد هجوم اجنه قرار گرفتم و دیگر ارام و قرار ندارم و درخواست کمک و دعا برای رهایی از این وضع را داشتند...
میخواستم ببینم که چه طور و با چه نیتی این کار را انجام میدهند و هدف از ازار دیگران چیه؟
لطفا پاسخ دهید...

سلام
قل اعوذ برب الناس ملک الناس اله الناس من شرالوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنة والناس.
همانطورکه میبینید خداوند به پیامبرش می فرمایدازشرشیطانهای به شکل جن وانسان به من پناه بیاورید
انشاء الله که سوء تفاهمی برای دوست نویسنده مورد اشاره شما پیش آمده است ولی بطورکلی اگرانسان ازخدانترسد ازهرنده ای خطرناکترواگرخدامحورباشد هیچ فرشته ای به او نمی رسد
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا
موفق باشید

ناهید پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:03

ببخشین یه سوال دارم
زمان سعد چه زمانیه؟

درهرماه زمانش متغیراست
تقویم نجومی بخرید
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا
موفق باشید

م شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:09

با سلام
من دختری 32ساله هستم.واقعا دوست دارم که یک ازدواج موفق بکنم ولی اصلا موقعیتش پیش نمیاد..نمیدونم باید چه کار کنم؟میشه شما برام یک دعای باز شدن بخت بنویسید؟
با تشکر

سلام علیکم
آرزوی بنده ازدواج موفق تمامی دختران وپسران است وانگیزه اصلی از راه اندازی این پایگاه هم همین بوده است .
درمقطعی تصمیم گرفتم این کاررا بکنم وبعضی دوستان آدرس هم فرستادند ولی چون هرکس درروز وساعت خاصی باید دعایش نوشته شود وآنهم با آداب خاصی، علاوه باید برای تک تک افراد بروم پست وبرایشان پست کنم ،صرف نظرازهزینه اش وقت زیادی را می طلبید که متاسفانه فعلا این کاردرتوانم نیست دنبال راههای میانبری هستم که شما دعا کنید خداوند کمکم کند بدون اسباب ظاهری بلکه بتوانم به این خواسته قلبی خودم ونیازضروری جوانان پاسخ بدهم .
تاآنزمان دوستان می توانند ازادعیه ای که گذاشته ایم خودشان استفاده نمایند.
لطفا با قرائت فاتحه ای روح مادرم را شاد کنید.
التماس دعا
موفق باشید

فلانی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:39

با سلام فلانی هستم شما قرار بود برای من یک کاری بکنید مشخصات فرستادم.من از شما معذرت خواهی هم کردم الان سه ماه منتظرم اگه بدونم این کار رو برام انجام نمی دهید انتظار نمی کشیدم انتظار کلافم میکنه شرایط روحی ام خوب نیست برای من هم دعا کنید

سلام علیکم
بطورعام دعاگوی همه دوستان ازجمله شما هستیم.
تصمیم داشتیم بطورخاص درخدمت بعضی دوستان باشیم که چون اولا هرفرد طالع خاص خودش را دارد ودرساعت وروز خاصی باید برایش دعا نوشته شود
دوما ازطریق پست برایش فرستاده شود
صرف نظرازهزینه ای که داشت مستلزم وقت زیادی بود که این فعلا مقدور نبود.

لذا به همین خاطر جزچند نفرکه مشکل اورژانسی داشتند ازجمله شما ،درخواستی را قبول نکردیم وبنانداریم درخواستی را قبول کنیم .
البته افرادی که آدرسشان را فرستاده اند انشاء الله درزمان مقتضی آنچه که ازدستمان برآید کوتاهی نخواهیم کرد.

سیدۀ محترمی همچون شما وبا داشتن مادری همچون حضرت فاطمۀ زهرا سلام الله علیها اولا نباید امیدشان به بی سرو پاهایی همچون ماباشد وثانیا انتظارمیرود با پشتوانه معنوی که شما سادات دارید ما را دلداری بدهید وبرای موفقیتمان ازجده تان کمک بگیرید .

چشم انتظاریم پارتی ما درپیشگاه حضرت زهرا (س)وجدتان پیامبراکرم (ص)وائمه اطهار(ع) باشید

التماس دعای مخصوص داریم فاطمه سادات عزیز

فلانی چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:37

برادر من سیده نیستم .فامیلم گول زننده است.شرمنده ...

نگران نباشید مسؤلیتتان کمتر است
اشکالی ندارد دشمنتان شرمنده باشد
التماس دعا

گلاب سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24

سلام یه دعایی هم برای دخترهای دورگه کنید.جدا از مشکلات خاصی که برای ایرانی ااصل ها هست ماها نیز مشکلات چند برابر داریم .

سلام علیکم
دعاگوی همه جوانان اعم ازدختروپسرهستیم ازامروزدورگه ها را بیشتردعا میکنیم .
ولی منظورتان ازدورگه را نفهمیدیم لطفا بیشتر توضیح دهید

ن.ع جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:04

با سلام من دختر ۲۹ ساله ی هستم که از نظر تحصیلات و خانواده کاملم ولی از نظر ظاهر خیلی ریبا نیستم ...خواستگار هم که میاد میره و دیگه ژشت سرشم نگاه نمیکنه ....دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم

ف پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:17

سلام ممنون از وقتی که برای پاسخ گویی به سوالات و ابهامات جوانان میذارین خدا روح مادر عزیزتون رو قرین رحمت کنه .
من دختری 26 ساله هستم که تا چند روز دیگه میرم تو 27 سال بهترین سالهای زندگیم سپری شدن ولی خواستگار نداشتم دقیقاً توی 26 سالگیم سیل عظیمی از خواستگارهای جورواجور به خونه مون سرازیر شدن بنظر خودم بعد از اینکه به توصیه یه نفر سوره احزاب رو نوشتم و داخل یه جعبه کوچک گذاشتم و بالای درب خونه انداختم خواستگارام زیاد شدن ولی با این وجود بیشتر خواستگارانم وقتی میان دیگه بر نمی گردن از طرفی اونایی هم که خواهان من هستن به دل من نیست ندیده رد میکنم نمیدونم چم شده این اواخر همه دخترای فامیل که از من کوچکتر بودن عقد کردن و فقط من موندم و این برام خیلی رقت انگیزه که انگشت نما بشم من سختی های زیادی کشیدم حضورم در مهمانی ها و مجالس عروسی خیلی کمرنگ بوده و تقریبا صفره انرژیم رو به پای مادرم گذاشتم خانواده ما کانتاکت اجتماعی ندارن بخاطر مادرمه آخه روان پریشه و مبتلا به اسکیزوفرنیه به نظرتون این مورد رو ازدواجم تاثیر گذاشته؟ خواهش میکنم اگه علم خاصی دارین از من دریغ نکنین چون بدجوری زندگیم خاکستریه... ممنون از شما.

سلام علیکم
ممنون وسپاسگزاریم
اگرصرفا سوره احزاب بوده است اشکالی ندارد ولی اگربه رمالها وجنگیرها مراجعه کرده اید ودعایی به شما داده اند دراولین فرصت نوشته های آنان را ازخودومنزلتان دورکنید .
درفرهنگ ایران مادردرازدواج فرزند نقش مهمی را بازی می کند دراولین فرصت جهت درمان ایشان اقدام نمایید .
خدا را درانجام واجبات وترک محرمات اطاعت کنید ودرهمه امور به ذات اقدسش توکل کنید انشاء الله فرجی حاصل خواهد شد
موفق باشید
التماس دعا
لطفا برای شادی روح مادرم سوره مبارکه فاتحه واخلاص را بخوانید
ارادتمند :تنهای با تنها

فراموش شده شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:14

سلام علیکم.من دو خواهر دارم یکی۲۹ ساله ودیگری۳۲ساله.ازبس دعا کردم خسته شدم افسرده شدم.از خداوند خواستار حفظ ابرو هستم.بایدچه کنم تا این دوخواهر ازدواج کنند.دعاکنیدتوروخدا.
خیلی پیش این وان رفتیم چقدر پول خرج کردیم اما نتیجه ای نگرفتم.چه کنم.توروخدا اول را هنمایم کنید سپس برامون دعا کنید.
خداوند مادر شمارا رحمت کندوبا زهرای مرضیه محشور کند.
راهنماییم کنید.

سلام علیکم
سپاسگزارم
حق با شماست سن خواهرانتان کم کم بالا میرود ونگرانی شما بجاست ولی مواظب باشید این نگرانی را به خواهرانتان منتقل نکنید .
متاسفانه امروزه درازدواج موقعیت خانوادگی وشغلی اطرافیان مخصوصا پدرملاک قرارمیگیرد هم چنین موقعیت شغلی وتحصیلی دختر.
بیوگرافی مختصرولی جامع اززندگی خودتان وخواهران ووالدینتان وشهرمحل سکونت را بفرستید شاید بشود آگاهانه ترراهنمایی تان کرد.
التماس دعا
لطفا ازمرحوم مادرما وسایراموات غفلت نفرمایید .
موفق باشید
ارادتمند : تنهای باتنها

ح یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:30

سلام دوخواهردارم یکی۲۹ساله ودیگری۳۲ساله ؛تابه حال هیچ خواستگاری نداشتند.چقدرپول خرج کردندبرای این وان هیچ نتیجه ای نگرفتن.احساس میکنم هرچه دعا میکنم مستجاب نمیشه ترس ابرومون راهم دارم شماراهنمایی کنیدچکارکنیم.وبعدهم دعاکنید.حتمادعامون کنیدممنون...خیلی دوست دارم برن پی بختشون؛دعاکنید

سلام علیکم
به جوابیه کامنت قبلی مراجعه فرمایید
التماس دعا
لطفا ازمرحوم مادرما وسایراموات غفلت نفرمایید .
موفق باشید
ارادتمند : تنهای باتنها

ع یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:36

سلام
من ایمان دارم که اگر این دعاها رو بخونین و ایمان داشته باشید که خداحتما دعاتون رو مستجاب می کنه، حتما بزودی خدا بهترین همسر رو بهتون میده
التماس دعا

فاطمه یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:09

با سلام خدمت شما.من دختری ۲۶ ساله هستم فوق لیسانس دارم. از نطر خانواده باید عرض کنم خانواده بسیار خوب و باایمانی دارم یعنی از نظر خانودگی هیچی کم ندارم. اما مشکل اصلی خود من هستم می دونید چرا ؟آخه من خوشکل نیستم.به خاطر همین اصلا خاستگار ندارم.توی این دوره زمونه هم همه دنبال دختر خوشکل هستن.آخه بگین من چیکار کنم. آفرینش من که دست خودم نبوده خدا من اینجوری آفریده.منم خیلی دوست داشتم خوشکل می بودم.اما نیستم
همه بچه ها یفامیل که از من کوچیکتر بودن ازدواج کردن همه دوستام همکلاسیام.بخدا خسته شدم از بس نیش و کنایه اطرافیان رو شنیدم . دیگه از حالت ترحم اطرافیان که برام دل می سوزونن حالم بهم می خوره.
دیگه خسته شدم از بس دعا کردم و ختم های مختلفی رو چله گرفتم. خدا صدای منو نمی شنوه. دیگه دارم ایمانم رو از دست می دم. تو رو خدا منو راهنمایی کنید.
اجرتان با فاطمه زهرا

سلام علیکم
نمی دانم زشتی که می فرمایید درچه حد است اگرفکر می کنید زشت هستید اهمیت ندهید ولی اگرنواقصی درزیبایی شما هست نگران نباشید چون با جراحی پلاستیک قابل علاج است وتا دیرنشده است اقدام نمایید .
لطفا ازدلسوزی اطرافیان حالتان بهم نخورد بلکه تشکرهم بنمایید چون درهرصورت شما برای ازدواج ازطریق اطرافیانتان معرفی می شوید .

تنها جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:47

ایا نوشتن سوره احزاب هم دعا نویسى محسوب میشود . چون من نمیخواهم از این طریق ازدواج کتم.

دعا خواستن دانی از عالی است حال میخواهد به هر لفظی یا عملی باشدواشکالی نداردآنچه اشکال دارد توسل به راههای غیر مشروع برای رسیدن به خواسته است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد