مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

گشایش کار

برای گشایش در کار و فتح و قوت کسب

1- هرکس 2بارصلوات بفرستد وسوره الم نشرح وآیة الکرسی را دوبار بخواند البته تأثیر عجیبی خواهد دید

.2- سوره قدر ۱۰ بار بعد از نماز صبح خوانده شود

3-  نیز برای گشایش کار آیه الکرسی بعد از هر نماز خوانده شود

برای گشایش در کار و فتح و قوت کسب

مردى خدمت با سعادت آقا (( حضرت امام موسى کاظم (علیه السلام  ) شرف یاب شد و از مشکلات کارى به آقا شکایت کرد که : آقا جان کار من بسته شده و به هر کارى که متوجه مى شوم و دست میزنم ، سودى نمى کنم و به هر حاجتى رو مى آورم آن حاجتم روا نمى شود، چه کنم ؟!
حضرت موسى بن جعفر (علیه السلام ) فرمودند:
بعد از نماز صبح ده مرتبه بگو:
سُبْحانَ اللّهِ الْعَظیمِ وَ بِحَمْدِهِ اَسْتَغْفِرُاللّهَ وَ اَسْئَلُهُ مِنْ فَضْلِهِ
راوى گفت : چند صباحى بر این دعا مداومت کردم ، جمعى از هم محلى هایم نزد من آمدند و گفتند:
مردى از اقوام شما مرده و غیر از تو وارث دیگرى ندارد. 

خلاصه : به مال زیادى رسیدم و تا بحال بى نیاز هستم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد