مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

دعای نور

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

بِسْمِ اللَّهِ النُّورِ، بِسْمِ اللَّهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللَّهِ نُورٌ عَلى‏ نُورٍ، بِسْمِ اللَّهِ‏ الَّذى‏ هُوَ مُدَبِّرُ الْاُمُورِ، بِسْمِ اللَّهِ الَّذى‏ خَلَقَ النُّورَ مِنَ‏ْالنُّورِ، اَلْحَمْدُ للَّهِ‏ِ الَّذى‏ خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ، وَاَنْزَلَ النُّورَ عَلىَ الطُّورِ، فى‏ کِتابٍ‏ مَسْطُورٍ، فى‏ رَقٍّ مَنْشُورٍ، بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ، عَلى‏ نَبِىٍّ مَحْبُورٍ، اَلْحَمْدُ للَّهِ‏ِالَّذى‏ هُوَ بِالْعِزِّ مَذْکُورٌ، وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ، وَعَلَى السَّرَّآءِ وَالضَّرَّآءِ مَشْکُورٌ، وَصَلَّى‏اللَّهُ عَلى‏ سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرینَ.

به نام خداوند نور بر نور. خداوندی که مدبر همه امور است و آفریننده نور و روشنایی سپاس از آن خداوندیست که آفرید نور را از نور و فرود آورده نور را بر طور در کتابی مسطور و در ورقی نشر شده به اندازه معین بر پیامبر دانشمند. سپاس برای خداوندی که با عزت یاد شود و به فجر مشهور است. خدایی که در خوشی و ناخوشی سپاسگزاری از او شایسته است.

دعای نور بارقه‌ای آسمانی است که چون بر زبان جاری شود نور می‌آید و ظلمت می‌گریزد ،دعای نور آمیزه‌ای است دل‌انگیز و روح‌افزا از رایحه عطر گل‌ محمدی و عطر گل یاس و یادآور سحرگاهان سرشار از زمزمه‌های پرسوز و گداز در بهار مدینه. آنگاه که مرز بین دعا و استجابت حتی از قطره اشکی هم کمتر بود و کلمات پیش از آن که از زبان‌ها برآید از قلب‌ها برمی‌خاست و آسمان را به تسخیر درمی‌آورد.
دعای نور نیایشی است که درد را مغلوب می‌کند، تب را فرو می‌نشاند، شفا و تندرستی را به ارمغان می‌آورد و چه بسیار برکات و نعمات دیگر که عقل و زبان از درک و ذکر آن ناتوان و ناآگاهست 

 

دستورالعمل : بعد ازنمازصبح قبل ازآنکه باکسی صحبت کنید همانطور که روبه قبله نشسته اید بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد